1 - Який у вас робочий графік? Як працює склад?
Офіс працює за наступним графіком: понеділок - п'ятниця з 10.00 до 16.00 годин, субота -неділя - вихідний.
Склад працює на видачу за таким розкладом: понеділок - п'ятниця з 9.00 до 17.00 годин, субота -неділя - вихідний.
2 - І на яку адресу вам писати листи?
Офісний адреса електронної пошти: info.partem@gmail.com або root@partem.com.ua
3 - Чи є у вас скайп або мобільний телефон?
Політика компанії має на увазі контакт зі співробітниками по робочому телефону або електронній пошті. Консультації по підбору деталей, комплектації ітд. не надаємо.
4 - Замовляли одну деталь, а отримали іншу під номером тієї, що замовляли. Що робити?
Це помилка, яка називається «пересортиця». Для того, щоб розібратися з цим питанням, нам необхідно від Вас отримати наступну інформацію:
- VIN-код кузова
- скрін з оригінальної програми
- чітке фото отриманої деталі зі стікером
5 - Отримали в перевізника пом'ятий коробку, деталь поламана. Що робити?
Ви можете зробити фото отриманої упаковки (деталі) і надіслати до нас на пошту. Але нагадуємо, що наша відповідальність за збереження вантажу закінчується в момент передачі його перевізнику. Так що претензії за пошкоджений при транспортуванні вантаж пред'являйте перевізнику.
6 - Замовляли деталь, на неї виставили заміну, але вона не підходить. Що робити?
Оформіть Вашу претензію в електронному вигляді на наш офісний ящик. Для того, щоб розібратися з цим питанням, нам необхідно від Вас отримати наступну інформацію:
- VIN-код кузова
- скрін з оригінальної програми
- чітке фото отриманої деталі зі стікером
7 - Як зробити повернення деталі?
З метою удосконалення процедури проведення повернень, з 06 червня 2021 р. ОБОВ'ЯЗКОВИМ є додавання клієнтами повернень до електронного реєстру. Реєстр знаходиться в розділі повернення в особистому кабінеті клієнта.
У разі недотримання термінів повернень, відсутність узгодження і додавання клієнтами повернень в електронний реєстр запчастини прийматися складом НЕ БУДУТЬ, і будуть повернуті відправнику протягом 7 робочих днів.8 - Отримали деталь із заводським браком. Що робити?
Вся продукція, яку ми постачаємо, закуповується у офіційних дистриб'юторів за кордоном і є сертифікованою на території України. За замовчуванням вся продукція є високоякісною. Питання про заводський брак може бути піднято тільки при наявності спеціальної експертизи у офіційних дилерів виробника в Україні. Таким чином, для виставлення рекламації заводу-виробнику нам необхідні від клієнта наступні документи:
a. Документ про придбання вказаного товару у продавця.
b. Документ, що підтверджує статус СТО як офіційного дилера - для оригінального товару або сертифіковане СТО - для неоригінального товару (копія).
c. Сертифікат на проведення робіт даного виду (копія).
d. Замовлення-наряд на установку / монтаж зазначеного товару, підписаний, з одного боку, контролером якості виконавця, який засвідчує повноту виконання, якості надання послуг та гарантійних зобов'язань (підпис має бути засвідчений печаткою), а з іншого боку підписаний замовником.
e. Висновок СТО про причину виходу з ладу деталі виконане на фірмовому бланку.
f. Надання документа про оплату виконаних на СТО робіт.
9 - У перевізника загублена наша посилка. Що нам робити? Хто нам відшкодує вартість?
Наша компанія несе відповідальність за виконання Вашого замовлення до дверей складу. Питання відшкодування вартості за втрачений товар вирішується між Вами і Вашим перевізником.
10 - Чому мені вчора не був відправлений товар?
Тому може бути кілька причин. Можливо, на момент відвантаження у Вас був негативний баланс, і значить, треба поповнити особовий рахунок для здійснення відвантажень. Можливо, у Вас стоїть заборона відвантажень, який потрібно зняти. Також, якщо замовлення було оформлено після першої години дня і / або гроші рознесли після трьох годин дня, на чотиригодинний відвантаження Ви не є.
11 - Як доставляються з Еміратів кузовні деталі і скла?
На кузовні деталі і скла при авіа доставці за замовчуванням ставиться дерев'яні лати вартістю в 25 доларів. Вага цієї обрешітки також враховується при розрахунку транспортної вартості.
12 - Чи вважається вага при доставці деталей від українських постачальників? Термін доставки на сайті вказано до вашого складу або безпосередньо до клієнта?
При доставці від українських постачальників вага не враховується. Термін на сайті вказано з урахуванням доставки деталі до нас на склад.
13 - Які перевізники виїжджають в суботу?
Нова пошта
14 - Де подивитися номер декларації, за якою ви нам відправили вантаж?
В особистому кабінеті на сайті в розділі мої замовлення, вибравши номер замовлення, там вказано інформацію про перевізника і номер операції відслідковування.
15 - Чи можете ви відправити вантаж безпосередньо нашому клієнтові?
Ні, ми не надаємо дану послугу.
16 - Чи можете ви відправити мені весь оплачений товар, а неоплачений залишити на деякий час на складі?
Ні, тому що наша складська робота передбачає потоковий режим відвантажень. Таким чином, ми не можемо на нашій відвантажувальної лінії вибирати окремі місця для відправлення.
17 - Чи можете ви відправити певні замовлення одним перевізником, а всі інші - іншим?
Див. Відповідь на попереднє запитання.
18 - Замовляли великогабаритну позицію літаком з Еміратів, а вона відправлена контейнером. Чому?
Деталь може бути відправлена контейнером в разі, коли за своїми габаритними розмірами вона не поміщається в люк пасажирського літака (1м. Х 0,8 м.).
19 - Я хочу Kia, а мені приходить Hyundai. Що робити?
KIA і Hyundai - це одне і те ж, запчастини повністю взаємозамінні.
20 - Ви можете мені не відправляти товар, поки замовлення не збереться повністю?
Ви можете попросити поставити заборону відвантажень, і тоді відправки на Вас відбуватися не будуть. Можливості вибірково залишати на складі будь-які з Ваших замовлень у нас немає.
21 - Яким перевізником і як доставляються скла по території України?
Ми надаємо клієнтам можливість самостійно вибрати перевізника по Україні. Будь ласка, звертайтесь до їхніх умови перевезення крихких вантажів. Зі свого боку ми можемо виробляти відповідне маркування вантажів.
22 - Як краще замовити великогабаритну деталь з Еміратів - контейнером або авіа?
Залежно від того, який варіант для Вас краще. Доставка габаритної деталі контейнером дешевше (по 4 долари за кілограм), проте термін поставки довше (близько 35-45 днів). Доставка вантажним літаком оперативніше (він вилітає до нас раз на тиждень), проте дорожче і становитиме 12.5 доларів за кілограм. Вибирайте, який варіант для Вас краще.
23 - Не відправляйте нам дрібні деталі поодинці, нам доводиться непропорційно дорого платити за їх отримання.
Тут рішення проблеми тільки - виставлення заборони відвантажень в особистому кабінеті клієнта.
24 - Правила доставки нашою машиною
1. При доставці більше 10 місць, кур'єр не чекає детального огляду всієї поставки клієнта.
2. При отриманні 10-ти і більше місць в одні руки Клієнт зобов'язаний перевірити цілісність упаковки.
3. Після зовнішнього огляду упаковки Клієнт фіксує в маршрутному листі доставки інформацію: фразу "упаковка ціла", поставити підпис та ПІБ.
4. Якщо клієнт виявив пошкодження після того, як кур'єр поїхав, компанія приймає претензії в термін не більше 12 годин з моменту доставки кур'єром вантажу Клієнту.
5. Після закінчення терміну ми маємо на увазі, що всі отримано без пошкоджень і претензії більш не приймаються.
25 - Яка вартість доставки за кг з Еміратів?
При замовленні авіа для всіх регіонів: 8,00 доларів за кілограм за звичайну деталь, 12,50 - за об'ємну (габаритну). Доставка контейнером - 3,50 долара за кілограм.
26 - Де взяти номери карток для оплати?
Варіанти проведення оплат висилаються при реєстрації, додатково Ви можете запросити їх у Вашого менеджера.
27 - На сайті по Еміратам вказана кінцева ціна?
Ні, до ціни додається вартість доставки за вагу за вищевказаними тарифами.
28 - Чи можна підняти рівень знижки?
Рівень знижки визначається 1 числа кожного місяця за результатами роботи за попередній період. Тобто підняти його можна шляхом більш активної роботи з нашою компанією.
29 - Ми хочемо у вас зареєструватися, але нам необхідна максимальна знижка для роботи з вами.
Відповідно до прийнятої нашою компанією фінансової політики рівень знижок, що надаються клієнтам, визначається за результатами відвантажень за попередній місяць. У разі початку співпраці Ви можете внести авансовий платіж на баланс відповідно до запланованому обсягу відвантажень.
30 - Безготівково деталі були підготовлені до видачі ще пару днів назад, а рахунок мені не виставили. Чому? Як отримати рахунок?
Рахунки виставляються за запитом, але не раніше, ніж на наступний день після підготовки деталей до відвантаження.
31 - До котрої години треба оформити замовлення, щоб він був відвантажений в цей же день?
Замовлення оформляється за 3 години до відправлення перевізника.
Приклад: Якщо Ваш перевізник відправляється о 16-00, замовлення повинен бути оформлений до 13-00. Замовлення, оформлені після цього часу, йдуть на наступний день.
З перевізником, котрі збираються в 12-00, йдуть замовлення, зроблені напередодні.
32 - Чому моє замовлення в відкладених?
Тому що:
- суми на Вашому рахунку недостатньо для здійснення цього замовлення.
- дебіторська заборгованість
- Чи не відвантажений (більше 12 днів) товар на складі
33 - Можете пустити в роботу замовлення по наявності.
Замовлення за наявністю оформляється на загальних підставах, передоплата повинна становити суму, що фіксується Вашим першим лімітом.
34 - Чи буде сьогодні відвантажено мій товар?
Для того, щоб товар був відправлений, необхідне виконання наступних умов:
- позитивний баланс до моменту відвантаження
- у Вас не повинен стояти заборона на відвантаження
35 - Чому при замовленні з Еміратів позиція була в стані «викуплено», а потім по ній прийшов «відмова постачальника» або вона перейшла в стан «в замовленні»?
Це пояснюється особливостями роботи постачальника в Еміратах: інформація про викуп деталі ставиться на підставі запиту нашого постачальника на свої склади. Але по факту цієї деталі може не виявитися на складі, і тоді по ній приходить відмова.
36 - Чи можна замовити номер без замін?
Ми не можемо гарантувати, що заміни не буде.
37 - До якого часу необхідно зробити замовлення в суботу , щоб він поїхав в той же день?
До 10-00.
38 - Як замовити тільки необхідну кількість деталей (наприклад, тільки 2 амортизатора, якщо одного не буде в наявності, другий хай не надсилають)?
Неможливо замовити тільки необхідну кількість. Постачальник вишле ту кількість деталей, яка буде у нього в наявності.
39 - Чи можна відмовитися від замовлення, якщо він вже «на складі» або «готовий до видачі»?
Ні. Наша система обробки замовлень не передбачає такої можливості. У Вас є можливість зняти позицію через особистий кабінет, коли вона знаходиться в статусі «на обробці». Коли позиція переходить в статус «в замовленні», відмовитися від неї неможливо.
40 - Чи можна відмовитися від замовлення на закордонних постачальників, якщо деталь викуплена?
Ні. Стан «викуплено» є проміжним етапом логістичного ланцюжка виконання Вашого замовлення. На даному етапі ми зробили 100% оплату виробнику, а також підготували деталь на нашому транзитному складі для авіа (контейнерної) перевезення.
41 - До якого моменту можна відмовитися від замовлення по закордонних постачальників?
У винятковому випадку ми можемо оформити запит на відмову, коли позиція знаходиться в стані «в замовленні».
42 - Ви займаєтеся підбором деталей? Допоможіть підібрати.
Ні. Це функція столу замовлень. Принцип роботи нашої компанії заснований на системі оптових продажів. Тому вся відповідальність за підбір оригінальних номерів деталей лежить на наших клієнтах, а ми лише виконуємо ці замовлення.
43 - Як мені правильно замовити потрібний колір деталі? А якщо я замовлю потрібний мені колір, чи не може бути, що мені прийде інший колір?
Деталі випускаються серійно можуть поставлятися виробником в кольорі, що надійшов з виробництва. Також це робиться для уникнення подряпин при транспортуванні. Деталь відпускається з виробничої лінії і забарвлюється в потрібний колір на СТО.
44 - Як мені замовити тільки потрібний бренд?
У разі замовлення оригіналу заміни можливі тільки в межах одного бренду.
45 - Уточніть наявність деталі на вашому складі? У прайсі значиться 1 шт, хотілося б знати, чи є вона по факту?
Прайс-лист нашої наявності оновлюється двічі на день. Наявність деталі актуально на момент останнього оновлення прайсу. Однак, з огляду на високу динаміку продажів, ми можемо гарантувати наявність деталі тільки після переходу замовлення в стан «на складі».
46 - Уточніть наявність товару в Еміратах / Америці / Європі.
Наявність, що відображається в прайс-листі актуально на момент останнього оновлення. З огляду на високу динаміку продажів, ми можемо гарантувати наявність деталі тільки після переходу замовлення в стан «викуплено».
47 - Чому на сайті в прайсах по деяких позиціях (Емірати) в графі «наявність» стоїть галочка, а на інших кількість? За якими даними орієнтуватися?
Це залежить від типу інформації, що поставляється постачальників. Але в будь-якому випадку, ми можемо гарантувати наявність деталі тільки після переходу замовлення в стан «викуплено».
48 - Вага на сайті в прайсах по Еміратам зазначена точна або орієнтовний?
На сайті на більшість позицій зазначена точна вага деталей нетто (в оригінальній упаковці).
49 - Якщо в графі «вага» (Емірати) інформація відсутня, як мені дізнатися вагу позиції і розрахувати вартість?
Якщо вага не вказано по нашій базі даних, отже, ми її раніше не поставляли і точну вагу гарантувати не можемо. Орієнтуйтеся на інші джерела або на фактичну вагу старої деталі.
50 - Чи можна перекинути з безготівкового логіна на готівковий деталі?
Ні, це неможливо, так як наша система обліку фіксує готівковий і безготівковий аккаунт як двох різних клієнтів.
51 - До котрої години необхідно повідомити про оплату, щоб товар поїхав сьогодні?
Крайній термін повідомлення інформації про оплату - 15-00. Однак з метою більшої впевненості в тому, що вантаж буде відправлений вчасно, рекомендуємо Вам проводити оплату заздалегідь.
52 - Ми замовили деталь з Еміратів, а зараз побачили, що вона є у вас . Чи можна замовити у вас її, а ту, яка прийде з Еміратів, ви залишите у себе в наявності?
Ні, відмовитися від виконання замовлення після його переходу в статус «викуплено» неможливо. Якщо мова йде про авіадоставка, то виконання замовлення складе не більше тижня з моменту відправки з Еміратів.
53 - Що таке «відмова постачальника» і «не вислано постачальником» ?
Це означає, що на даний момент по фактом цих деталей на складі немає.
54 - Після відмови постачальника деталь перезаказується автоматично або її самому треба перезаказати?
Після відмови необхідний перезаказа з Вашого боку.
55 - Зробили замовлення на Емірати / Європу / Америку / Польщу пройшло кілька днів, а він ще не викуплений. Коли він буде викуплений?
До десяти днів постачальник має можливість шукати на складах запитану деталь. Якщо через десять днів замовлення не був переведений в наступний стан, можна подавати письмовий запит і уточнювати наявність деталі.
56 - Які запчастини відносяться до габаритних?
До великогабаритним (об'ємним) деталям відносяться:
Деталі кузова - капоти, крила, двері, дахи, обшивка стелі даху, кришка багажника, передня панель радіатора, рейлінги верхньої корзини, бампера, підкрильки, корпусу панелі приладів (торпеди), спойлер, накладки і спойлера бампера.
57 - Що таке заставна деталь?
У європейських автовиробників введена і діє система продажу заставних деталей. Це пов'язано з високими цінами на кольорові метали і великі витрати на виробництво нових запчастин. Ціна на такі деталі набагато менше, а гарантія на них поширюється така ж, як на нові деталі.
До групи заставних деталей входять, наприклад: мотори, складові частини мотора, насоси, компресори, форсунки, коробки передач, складові частини коробок передач, кермові рейки, піввісь, турбіни, каталізатори, зчеплення, щитки приладів, диференціали, стартери, генератори, розподільники запалювання и.др.
При замовленні таких деталей клієнту крім ціни на деталь буде ще виставлена вартість застави на неї, яка буде виплачена йому назад в повному розмірі за вирахуванням податку (в середньому 10%), при отриманні деталі постачальником.
58 - Як повернути заставну деталь в Європу?
При роботі з повернення деталей - клієнт при покупці нової деталі зобов'язаний повернути стару запчастину. При поверненні йому компенсується частина вартості нової запчастини. Схема розрахунку заставних деталей у кожного виробника своя.
До стану заставних деталей висуваються певні вимоги: деталі повинні бути чисті, без грубих пошкоджень корпусу (тріщини, діри, відколи і.т.д.) і тільки в оригінальній упаковці, отриманої від нас (з замовленої деталлю). У разі порушення цих вимог деталь буде повернута клієнтові або відшкодована вартість з суми застави.
Всі витрати на доставку від клієнта до постачальникові оплачує клієнт (ціна доставки по договору).
59 - Як оформити замовлення?
Замовлення здійснюються на нашому сайті за загальноприйнятим принципом інтернет-магазину. Ви ставите обраний товар в корзину і створюєте нове замовлення.
60 - Як оплатити замовлення?
Оплату можна здійснити на банківську карту, або через форму оплати при замовленні.
61 - Чи можна в особистих даних вказати 2 електронні адреси?
Ні. Функціонал нашої бази передбачає наявність лише одного контактної електронної адреси.
62 - Чи можна вказати 2 і більше перевізників для відправки моїх замовлень?
Ні. У вашому профілі повинен бути вказаний лише один перевізник.
63 - Чи поширюються гарантії на будь-які види деталей?
Ні, так як за замовчуванням, вся наша продукція, є високоякісною. Продукція, що імпортується нами є сертифікованою в Україні та закуплена у офіційних дистриб'юторів. Для пред'явлення рекламації виробнику необхідний наступний пакет документів:
a. Документ про придбання вказаного товару у продавця.
b. Документ, що підтверджує статус СТО як офіційного дилера - для оригінального товару або сертифіковане СТО - для неоригінального товару (копія).
c. Сертифікат на проведення робіт даного виду (копія).
d. Замовлення-наряд на установку / монтаж зазначеного товару, підписаний, з одного боку, контролером якості виконавця, який засвідчує повноту виконання, якості надання послуг та гарантійних зобов'язань (підпис має бути засвідчений печаткою), а з іншого боку підписаний замовником.
e. Висновок СТО про причину виходу з ладу деталі виконане на фірмовому бланку.
f. Надання документа про оплату виконаних на СТО робіт.
Термін подачі рекламації 3 місяці або 3 тисячі км. Пробігу