Гарантійні умови:

На всі запасні частини представлені в інтернет-магазині PARTEM надається гарантія від виробника запчастин. Гарантійний термін починається з моменту придбання товару.

На оригінальні запасні частини (VAG) - VW, Audi, Skoda, Seat гарантія 12 місяців, тільки при установці їх на дилерських (сертифікованих) СТО (VW, Audi, Skoda, Seat).
На ліцензійні запасні частини, придбані в інтернет-магазині partem.com.ua, надається гарантія від 3 до 12 місяців в залежності від групи деталей.
На продукцію BOSCH гарантія поширюється, тільки за умови їх установки на сертифікованих автосервісах BOSCH та надання необхідного пакета документів даного сервісного центру.


Претензії по гарантії на запасні частини можуть бути розглянуті тільки при пред'явленні несправної деталі і надання наступних документів:

 Замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль.
 Правильно заповнений акт рекламації.
 Копії реєстраційних документів СТО.
Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів, тому завжди намагаємося йти на зустріч, в разі спірних питань. Що стосується переліку документів для повернення, то це не наша примха - така процедура, порушивши яку питання рекламації не розглядаються. Просимо поставитися до цього з розумінням.

 

Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються на:

 Витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини і т.п.).
 Природний знос деталі.
Товар встановлений з порушенням інструкцій по установці.
Товар пошкоджений внаслідок неправильної установки.
Товар, який передчасно вийшов з ладу внаслідок невиконання рекомендацій заводу-виготовлювача по заміні даної деталі, необхідності заміни супутніх до неї запчастин, а також необхідність проведення обов'язкових заходів перед установкою деталі (наприклад: деталі міняються тільки в парі - амортизатор, тяга стабілізатора і т .буд .; обов'язкова заміна масла, маслопроводу турбіни при заміні самої турбіни; промивка системи кондиціонера при установці нового компресора кондиціонера; промивка системи Гура при установці нового насоса ГУР і т.д.).
 Пошкодження деталі в результаті ДТП.
Механічне пошкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління).
Товари електричної групи (автолампи, реле, датчики, запобіжники, електронні блоки, котушки, свічки запалювання і т.п.).


Інтернет магазин partem.com.ua не відшкодовуватиме клієнту витрати, пов'язані зі зняттям-установкою товару.

 

Повернення товару

Дані ПРАВИЛА відносяться до повернення нових запасних частин, що були замовлені з нашого складу, і інших постачальників по Україні, по причині відмови оптових клієнтів (ФОП або юридичних осіб) без аргументованих причин. На підставі діючих положень ЦК України, "PARTEM" залишає за собою право у відмові проведення повернень в разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнтів.

 

Обов'язкова умова повернення товару - стан позиції у вигляді первинного продажу. А саме: збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, оригінальної упаковки, комплектації, наклейок, стікерів постачальника зі штрих-кодом.

 

Запчастини без стікерів постачальника, а також зі слідами розтину упаковки, установки або експлуатації поверненню не підлягають. Також поверненню не підлягають деталі електричної групи (Датчики, блоки управління, датчики тиску шин, Лямбда-зонди, форсунки паливні, свічки, лампи, Електробензонасос, комутатори, реле і т.д.). Повернення не приймаються по деталях з піктограмою постачальника «повернення неможливий »на сайті partem.com.ua.

 

ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ і відносяться до розділу РЕКЛАМАЦІЇ: пошкодження деталей, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами, перевищення термінів / цін запасних частин, та інші некондиції. Рекламації необхідно узгоджувати з нашим відділом продажів індивідуально.

 

За запасних частин, отриманим з некритичними ушкодженнями, розглядаються питання компенсації вартості відновлювального ремонту.

Повернення товарів може здійснюватися клієнтами в термін до 16:00 14 дня починаючи від дати надходження деталей на склад компанії "PARTEM". Для клієнтів, які використовують служби доставки і замовляли деталі не з наявності складу, термін повернення товару становить 12 днів від дати надходження деталей на склад компанії " PARTEM ", це пов'язано з термінами доставки компанії перевізника. Зворотні позиції мають надійти на наш склад не пізніше зазначеного терміну

 

Існуючі обмеження по прийому повернень:

 

Загальна кількість повернень не може перевищувати 10 одиниць за поточний календарний місяць.

Загальна сума товарів, що повертаються не може перевищувати 10% від обсягу закупівель за попередній календарний місяць.

Повернення необхідно оформити на сайті. Товар, присланий без оформлення повернення, буде повернуто клієнту без попереднього повідомлення.

 Відправка зворотних товарів виконується через транспортну компанію «Нова Пошта» за адресою. Оплата послуг доставки здійснюється відправником.

Оплата послуг транспортних компаній в разі повернення деталей на наш склад виконує клієнт.

Після відправки повернень транспортною компанією Нова Пошта на сайті обов'язково потрібно повідомити номер ТТН в розділі: Повідомлення-Номер декларації перевізника

Компанія «PARTEM» не несе відповідальність за межі не коректні кроссіровки між оригінальними і не оригінальними номерами виробників, ця інформація є ознайомчою і вимагає додаткових перевірок покупцем.

Повернення або заміна товару з інших причин можливий за попереднім погодженням з менеджером (за винятком пунктів Товар не підлягає поверненню). Товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту за умови повної його справності, комплектності та збереження товарного вигляду.

Послуги з доставки товару в процесі повернення оплачує клієнт.

Товар не підлягає поверненню:

 Товар зі слідами установки.
 Товар з пошкодженою або втратою товарного вигляду упаковкою (розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням).
 Товар з порушеною комплектністю.
 Товар з порушеною герметичністю вакуумної упаковки (наприклад вкладиші коленвала і т.п.).
 Товар з терміном поставки 4-20 робочих днів.
 Товар з позначкою «Безповоротна позиція».
 Рекомендовано товар вартістю менш 500 грн.
 Товари електричної групи.

Порушення правил призведе до відмови у поверненні товару.

   Правила роботи з недостачами і пересортом:

По ФАКТУ отримання повідомити Вашого менеджера e-mail: info.partem@gmail.com. 

Умови

Співпрацюємо тільки із зареєстрованими замовниками.

    Співпраця відбувається на умовах:

100% попередня оплата – товар замовляється і відвантажується.

Оплата здійснюється  перерахунком на картку.

Відмова від замовлення можлива тільки коли замовлення має статус "Очікується оплата". 

Відмова від замовлення по причині не повного виконання - неможлива (якщо не було інших домовленостей).Наприклад: замовляв 4 поршня, а прийшло 3. 

При замовленні товару за номером який є застарілий (відбулась заміна номера), відвантаження відбудеться по новому (актуальному) номеру і новій (актуальній)ціні.

 

   Термін зарахування Вашої оплати 1-2 банківських дня.  Гроші не зараховуються  на баланс замовнику, поки не зроблено повідомлення на пошту «Оплата»

   Терміни поставки несуть інформативний характер.

  У зв’язку із високою динамікою продаж ми не можемо  робити уточнення по наявності товару.

    Отримати товар можна:

Доставка нашим кур’єром.

Отримати в любому місті України, куди роблять доставку транспортні компанії.

   Правила повернення товару:

Товар приймається тільки після заповнення бланку на повернення на протязі 14 днів  від дати відвантаження. 
Бланк обов'язково заповнюється в двох примірниках. Один відправляється на пошту info.partem@gmail.com, другий долучається до товару який повертається.

УВАГА ! ПОВЕРНЕННЯ БЕЗ БЛАНКУ І УЗГОДЖЕННЯ ПОВЕРТАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКУ!!!
УВАГА ! НАДАНІ КРОСИ НЕ ЗАВЖДИ Є ВІРНИМИ. ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЇХ ПО КАТАЛОГАХ ВИРОБНИКА!!!

Товар з поміткою «товар поверненню не підлягає» - поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, або підлягає з штрафними санкціями у розмірі 30% від вартості товару, тільки після Узгодження з Вашим менеджером.

Загальна кількість позицій на повернення не повинно становити 3 шт. за місяць.

Повернення з вини замовника оплачує замовник.
Повернення по причині "не правильний крос" не приймається.
УЗГОДЖЕННЯ - це відповідь менеджера на лист з бланком повернення.

Увага!!! Повернення і рекламація по електро-обладнанню не приймаються.

Порушення правил призведе до відмови у поверненні товару.

   Правила роботи з недостачами і пересортом:

По ФАКТУ отримання повідомити Вашого менеджера e-mail: info.partem@gmail.com.