Немає доступних товарів
Слідкуйте за оновленнями! Тут буде показано більше товарів по мірі їх додавання.
Штаб-квартира компанії та виробництво присадок та автохімії розташовані у місті Ульм, завод з виробництва олій – у місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенле виявив бляшанку, що містить спеціальну рідку суміш для добавки в моторне масло, і продавався під невідомою на той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень у разі раптової втрати олії. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який надавав продукту захисно-змащувальні властивості. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні масляного бака та витоку моторного масла. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час приземлення.
У 1955 році Ханс Хенле викупив права на торгову марку Liqui Мoly і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року він заснував компанію "Liqui Moly GmbH" і почав виробляти перший продукт компанії - присадку в моторне масло (Oil-Additiv) "Kfz-1". У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторне масло), Kfz-2 (присадка в трансмісійне масло), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля та паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, яка принесла їй першість на ринку присадок у Німеччині. Перші моторні масла Liqui Moly, що випускалися в чотирьох класах в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки Liqui Мoly почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала робити присадки на власному заводі.
В подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти для догляду за автомобілем та для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби для догляду за лаком, за пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів та зброї, клеї, герметики, антикори тощо д. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність та оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки та споживчих товарів. Цього ж року творець та керівник компанії Ханс Хенле передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенле (Johannes Henle) та Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадили програму утилізації відпрацьованої олії, потім розпочала застосування багаторазової тари для олії (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної олії за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторної олії, яка служить і до сьогодні.
З приходом у 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу та збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Було розірвано всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин із новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-х роках товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню та Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив усі акції та став єдиним власником компанії.
У 2000-ті роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки масел - Molygen, а також спеціалізовані олії TopTec, Azia-America та TopTec. А у 2014 році з'явилася лінійка фірмових олій Molygen NG, створені на базі MFC-технології.
На сьогодні головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50 % від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- та мотоспорту (у 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan у гонках Формула-1), підтримує різноманітні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі тощо.
Марка Liqui Moly була визнана найкращою в Німеччині та отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 у категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport та Motor Klassik).
Слідкуйте за оновленнями! Тут буде показано більше товарів по мірі їх додавання.